Известие

Collapse
No announcement yet.

Омасление в предната лява част и съскане!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Омасление в предната лява част и съскане!

    Колеги нямам късмет да ви се оплача! Уж преди два месеца купих напълно обслужена кола а то излезе замазана работа за продажба! Ама карай да е весело, влюбен съм вече и ще правя! Значи колата я купих от колега само и защото е цялостно обслужена и на добра цена поради обслужването и регистрацията които евентуално си спестия УЖ. Ходих при моя си майстор на кафенце да се видим и да каже какво що и познайте, нищо ама нищо не бе сменено. Само една обтяжна ролка и ремъка. Както и да е смених си двете ролки аз със ИННА и ремък Гейтц да си знам. Маслото ще е Събота съвет какво наливате на 147 JTD? По сериозната работа е, че се чува яко свистене и има омасляване около предната лява част. Майсторчето наблегна на спукан кулер, дайте съвети за това, как да процедираме? Питам за да не остана пак излъган! Тези дни ще ходя на по сериозен оглед да видим какво е? Колата за мен има тяга сравнено с голф 3 тди, предишната ми кола. Изпушва си нормално като за дизел като му стъпиш на врата, разхода е около 7 на студено каране и 4,5 извън града. Много ме наплашиха разни теми и мнения, че щом имало и омасляване, турбината е тръгнала а това не е хубаво! Дайте идеи за какво да натисна майстора да огледа все пак за да не стане да сменя кулера а проблема от който се е спукал да си остане.
    Колата е 147 1,9 115 коня 2002 година. По показание на километража на 84000.
    Благодаря предварително, извинявам се ако се дублирам или съм пропуснал нещо или не обеснявам ясно. Ще пиша задължително за по нататъчното развитие по въпроса.
    Поздрави от Русе

  • #2
    На 84 000 км , пак някоя стюардеса ще е карала
    Намериси мастор по дизелите, да разгледа да я закачи на комп. пък после ремонтирай.
    Успех
    Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
    159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
    NEW 159 2.0 JTDm Black TI

    Comment


    • #3
      Здравей колега, както те съветва и Вовата, намери някъде сервиз със читава диагностика и прегледайте колата - ако си разбират от работата ще видите и състоянието на турбината, и реалните километри на колата ... Относно маслото, по принцип трябва да сипваш Selenia WR diesel 5W40, но и по този въпрос всеки си има предпочитания и към производител, и към вискозитет ... според мен със Селениата няма да сбъркаш
      Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2002

      Comment


      • #4
        За маслото и аз ще сменям утре и ще заложа отново на Selenia Turbo Diesel 10/40, а за майстор в Сандрово.
        ex Алфа 147 1.9 JTD 8V 115CV "+" 140CV

        sigpic

        Comment


        • #5
          Кaкво знaчи омaзненa от дяснaтa стрaнa?
          Зa сaмaтa турбинa ли стaвa въпрос или......

          Товa, че е омaсленa не критерий, че ще се рaзвaли скиоро, виж виенето може и дa е леко притеснително.....
          sigpic
          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
          147 JTDm 140-Малката манекенка
          GT- JTDm 150

          Comment


          • #6
            Здравейте. Относно километрите колега го споменах просто да се има в предвид. За читав майстор по дизелите, мисля да заложа точно на майстора от Сандрово както сподели колегата Омни.
            Колега haljscho, не турбината е омаслена, а самия двигателен отсек в лявата част, пред предното ляво колело. Майстора на пръв поглед без по-задълбочено разглеждане заложи на спукан кулер. От същото място където е омасляването при сериозно подаване на газ, и след преминаване на 1800-2000 оборота се чува свистене, съскане. Абе с две думи излиза въздух от там.
            Относно турбината, най-ясно се чува сутрин на студен старт в порядъка на първите 200-300 метра. След това доста трябва да си напрегнеш слуха за да я чуеш. Дали е омаслена или не не мога да отговоря.
            Тези дни ще си покаже какво е що е. Ще се прави де, влюбен съм вече в тази кола, няма на къде.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от mishaka___ Покажи съобщение
              Здравейте. Относно километрите колега го споменах просто да се има в предвид. За читав майстор по дизелите, мисля да заложа точно на майстора от Сандрово както сподели колегата Омни.
              Колега haljscho, не турбината е омаслена, а самия двигателен отсек в лявата част, пред предното ляво колело. Майстора на пръв поглед без по-задълбочено разглеждане заложи на спукан кулер. От същото място където е омасляването при сериозно подаване на газ, и след преминаване на 1800-2000 оборота се чува свистене, съскане. Абе с две думи излиза въздух от там.
              Относно турбината, най-ясно се чува сутрин на студен старт в порядъка на първите 200-300 метра. След това доста трябва да си напрегнеш слуха за да я чуеш. Дали е омаслена или не не мога да отговоря.
              Тези дни ще си покаже какво е що е. Ще се прави де, влюбен съм вече в тази кола, няма на къде.
              Ами така както си описал нещата,си е кулер.Но това не е кой знае какъв проблем.Успех.

              Comment


              • #8
                Погледни си хубаво маркуча от турбото към кулера!
                Има една маса закачена на една шпилка на лапата на скоростите, повечето 147-ци там им се протрива маркуча и се пука, хронична болест......

                Като стиснете маркуча отгоре и някой форсира колата, лесно ше разберете дали издиша от някъде!
                sigpic
                Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                147 JTDm 140-Малката манекенка
                GT- JTDm 150

                Comment

                Working...
                X